dilluns, 19 d’octubre del 2009

Vosaltres, que ejaculeu idees.


Vosaltres voleu alçar una mà simbolitzant la vostra lluita contra els valors patriarcals, i amb l'altra us masturbeu amb qualsevol ésser que acomplisca la gloriosa combinació de manca de neurones i excés de pit.


Voleu cridar amb la vostra boca, de forma sistemàtica i diplomàtica, "no a la violència de gènere" mentre sovint aquesta boca vostra palesa moltes idees que envaeixen el vostre cap. Idees que us deixen a l'alçària del fem.

Voleu fer-nos creure que vosaltres sou diferents, que esteu conscienciats, que aneu a ensenyar a la societat, i encara us queden moltes lliçons per aprendre.

Les vostres paraules són, acàs, ben rebudes per la mitjana d'aquelles tontes aneuronals a les que no els hi molesta especialment ser sexualitzades. Però amb moltes altres us esteu equivocant amb tal precocitat verbal incontrolada.

Eixe desvalor en que esdevenen les vostres idees verbalitzades, eixe descontrol seminal de les vostres cordes vocals, eixes aniquil·lacions de la nostra estima pròpia no fan sinó expandir la distància entre nosaltres, i no us en voleu adonar de l'errada, i seguiu tirant la puta al riu, i rient, i ofenent, i sexualitzant-ho tot al vostre entorn.

No ens ejaculeu a sobre les vostres entranyes masclistes. Us fa tant o més banals que quan les transformeu en fets.

8 comentaris:

En silenci ha dit...

Ja t'han liquidat els teus per este escrit? :P

Continua escrivint!

Toni En Blanc ha dit...

Una entrada molt combativa, i supose que dirigida a un tipus d'home particular, per què encara que la frase feta diga el contrari, no tots els homes som iguals...

M'agrada com escrius, et seguiré ;)

pumo ha dit...

Déu meu. el blog de la gorriti. :P
que bé parla esta xica,xé jaja!
si trobe el botonet de seguir, et seguiré.

Faune ha dit...

Jejeje... dur i bèstia el post... però just! m'ha agradat, vaja, no et falta gens de raó. I m'agrada perquè és aquest text com un espill fosc en el que tots els tios, jo inclós, podem mirar-nos i veure un dit que ens senyala i diu: "i tu, què?" Un salut des dels fons dels boscos, Gorriti. Ja et coneixia de llegir-te pel fòrum de sexe del racó català, per on em vaig deixar caure a llegir de vegades fa temps, sense escriure mai ni ser usuari, abans de decidir-me a encetar el meu blog. Vindré per ací sovint.

Dk_Ly ha dit...

Sí senyora.

Es Faune m'ha recomanat que et llegís, i raó que tenia, també sabent que sa persona que jo m'estimava em va regalar una camiseta que posava ''orgullosa de ser dona'' i tres mesos després aixecava sa seua mà per sobre es meu cap, però aquesta vegada, no per protestar contra el patriarcat i totes aquestes coses amb que els agrada omplir-se sa boca, i vaig tenir por. M'agrada molt lu que dius. Per fí. Gràcies.

Tens una nova seguidora, encantada d'haver passat per aquí.

Flea ha dit...

Totalment d'acord, que de mega-progres llibertins que a la pràctica no ho són tant, hi ha un sac ple! Mira que en conec! Et seguiré si no et fa res! (sóc en Suspender)

Anònim ha dit...

Deuries dirse-ho a mes d'un a la cara...o no?

Gat cabut ha dit...

piten oits o que! ja!, dur, per a tots nosaltres (els matxos) en major o menor mida, real en la mida sencera